Zacznij przygodę z e-biznesem, strona dla firmy

Autor: Jakub Świergiel 29 października, 2015

e-biznes czyli strona firmowa

Zastanawiasz się jakie znaczenie ma dla Twojej firmy strona internetowa? Co zyskasz dzięki niej? Czy to się nadal opłaca? Odpowiedzi na te i jeszcze inne pytania  poznasz z tego artykułu.


Znaczenie strony internetowej dla firmy

Jakie znaczenie ma strona www dla malej i średniej firmy? Tak naprawdę to zależy jaką stronę firma posiada. Można posiadać małą stronę z kilkoma zdaniami o firmie, która w Google ukazuje się tylko po wpisaniu nazwy firmy. Tylko że taka strona praktycznie nic nie daje. Żadna osoba nie znająca naszej firmy się o niej nie dowie, a osoba która zna już trochę firmę najprawdopodobniej nie uzyska odpowiedzi na konkretne nurtujące jego pytania. Można też posiadać rozbudowaną, dokładnie przemyślaną stronę, na której będą opisane dokładnie wszystkie zagadnienia jakie mogą interesować potencjalnych klientów. Strona dla firmy powinna być przygotowywana w jak największym nastawieniu na klienta, ale niewolno zapomnieć o SEO, bo to przecież z Google będzie najwięcej wejść na stronę.


Jakie zyski przynosi strona dla firmy

  • Ułatwia komunikacje z klientem
  • Buduje wizerunek marki
  • Pozyskuje nowych klientów
  • Utrzymuje stałych klientów poprzez informowanie ich o nowych przedmiotach i specjalnych ofertach/li>
  • Zwiększa wiarygodność firmy

Strona czy sklep internetowy

Jeśli już podejmiemy tą decyzje iż chcemy zainwestować i stworzyć stronę, musimy zastanowić się co będzie dla nas lepsze. Sklep internetowy czy strona firmowa. Podstawowym kryterium, powinno być to co sprzedajemy, czy są to usługi, produkty, mocno spersonalizowane czy zwykle produkty. Jeśli oferujemy klientom usługi bądź produkty spersonalizowane, to prawdopodobnie najlepszym rozwiązaniem będzie strona firmowa, na której dokładnie opiszemy co oferujemy i zachęcimy go do kontaktu z nami. A jeżeli sprzedajemy zwykłe produkty, to prawdopodobnie będzie nam odpowiadał sklep internetowy. Musimy pamiętać że wtedy będziemy musieli wysyłać produkt pocztą bądź kurierem.


Strona buduje wizerunek firmy i markę

Każda osoba wchodząca na nasza stronę, nie ważne czy kupi czy nie, w pewnym stopniu zapamięta logo i nazwę firmy, jak i szatę graficzną strony. Dlatego musi być ona spójna z polityką firmy. Logo i nazwa muszą być widoczne. Dobrze jest również jeśli użytkownik który wejdzie na naszą stronę, od razu dowie się co oferujemy. U klienta nie może pojawić się niepewność czy dobrze trafił.


Jak zwiększyć ilość wejść na stronę firmowa?

Nie ważne czy prowadzimy sklep, czy nasza strona ma charakter tylko informacyjny, musimy zadbać żeby ludzie odwiedzali nasz serwis. Najpowszechniejszym sposobem jest pozycjonowanie strony w Google. Można wykonać to samemu,ale jest to czasochłonne i wymaga sporej ilości wiedzy żeby nie zaszkodzić stronie. Możemy także zlecić to firmie.


Blog Ecreative Group

Celem tego bloga jest przekazane podstawowej wiedzy zakresu e-marketingu i webmasterskiego dla naszych klientów aby łatwiej było im zarządzać swoim biznesem

Polecane
Start E-biznes Blog poświęcony tematyce e-biznesu. Poruszający tematy e-marketingu webmasterskie.